Wij doen er alles aan om artikelen zo goed mogelijk te verpakken, maar het kan gebeuren dat een artikel alsnog beschadigd raakt tijdens het vervoer. Mocht dat gebeuren doet u dan het volgende:
- Meld dit binnen 2 dagen bij ons via een ticket of email
- Maak een foto/video van de schade
- Maak een foto van de pakbon met daarop zichtbaar wie uw bestelling heeft ingepakt
- Maak een foto van de inhoud van de doos (inclusief inpakmateriaal)
- Maak een foto van het verzendlabel op de doos
Wat is het verschil tussen garantie en ruilen?
In geval van garantie doorloopt u eerst de stappen van "Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is aangekomen?" In geval van garantie nemen wij het desbetreffende artikel (kosteloos) retour om deze te repareren of vervangen, waarna het opnieuw wordt opgestuurd.
In geval van ruilen wordt een artikel retour gestuurd om deze te ruilen voor een ander artikel. Wij bieden geen gratis retour service. De retourkosten zijn voor eigen rekening en de kosten voor het opnieuw versturen van het gewenste artikel zijn voor onze rekening.
Het is niet mogelijk om garantie met een ruiling te combineren.