Contact & Veelgestelde Vragen

DRD Pets KnaagdierwinkelDRD Knaagdierwinkel

Webshop 24 uur per dag, 7 dagen in de week geopend!

 

Postadres : Postbus 2108, 7900BC Hoogeveen
Bezoekadres
: Zeppelinstraat 11b, 7903BR Hoogeveen
Telefoon : +31(0)528 - 85 13 55
(niet altijd bereikbaar, mailen gaat sneller)
Email : info@drdknaagdierwinkel.nl
KVK nr. : 52206599
BTW nr.

: NL036590411B01


Openingstijden voor Afhalen (op afspraak)
Woensdag : 09:00 - 16:00 uur (12:00 - 13:00 pauze)
Vrijdag : 12:30 - 16:00 uur

 



 



Veelgestelde Vragen

Bewaren

Bewaren

1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik bestellen op www.drdknaagdierwinkel.nl?

Stap 1: Plaats product(en) in het winkelmandje

Stap 2: Log in of maak een profiel aan

Stap 3: Voer een bezorgadres in

Stap 4: Kies de manier van verzenden

Stap 5: Kies je manier van betalen en betaal de producten.

1.2 Hoe weet ik wat de verzendkosten van mijn bestelling zijn?
DRD Knaagdierwinkel wil u tijdens het bestelproces direct duidelijkheid geven over de verzendkosten. In uw winkelmandje worden de verzendkosten daarom voor u berekekend. U krijgt zo een totaaloverzicht van de kosten per product, met een specificatie van de verzendkosten. U vindt het winkelmandje rechtsboven in het menu.
DRD Knaagdierwinkel kent twee soorten verzendkosten: verzendkosten gekoppeld aan de verzending van een pakket bestelling en verzendkosten gekoppeld aan het verzenden van een brievenbus zending.
1.3 Bestellingen boven de €35,-
Bestellingen boven de €35,- worden gratis naar u verzonden binnen Nederland.
1.4 Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
De actuele status van uw bestelling kunt u direct volgen via uw account.

Na het plaatsen van uw bestelling, ontvang u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Hierin vind u een overzicht van uw bestelde producten en een link naar uw order. Zodra uw bestelling onderweg is, ontvangt u een e-mail met een code. Met deze code kunt u de verzending en bezorging van uw bestelling volgen.
1.5 Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, kan dat?
Als u een bestelling wilt wijzigen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen u informeren over de mogelijkheden.  U kunt contact opnemen door een ticket aan te maken via uw account, te bellen (0528-85 13 55), door te mailen (info@drdknaagdierwinkel.nl).
1.6 Hoe weet ik dat ik veilig bestel bij DRD Knaagdierwinkel?
DRD Knaagdierwinkel beschikt over een SSL-certificaten, wat voor u als klant betekend dat u ten alle tijden veilig kunt winkelen.
1.7 Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.
2 Betalen
2.1 Hoe kan ik betalen bij DRD Knaagdierwinkel?
U kunt op de volgende manieren betalen:
- Betalen bij afhalen (contant, pin)
- Vooruitbetalen per Bank
- iDeal
- Visa, MasterCard
- Mistercash
- SofortBanking
2.2 Betaal ik veilig bij DRD Knaagdierwinkel?
Ja, wij maken gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die u via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.
2.3 Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?
In uw account vind u betalingsinformatie onder het kopje "Mijn Bestellingen".
3 Bezorgen
3.1 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
In principe bezorgen we uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen. Uitzonderingen hierop vormen bezorgingen op de Waddeneilanden en producten die niet voorradig zijn.
3.2 Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
De actuele status van uw bestelling kunt u direct zien in uw account. Ook ontvangt u meteen na het plaatsen van uw bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind u een overzicht van de door u bestelde producten. Wanneer we uw bestelling verzenden, ontvangt u een e-mail.
3.3 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de bezorger langskomt?
Als u niet thuis bent, probeert de bezorger uw bestelling bij de buren af te leveren. De bezorger doet dan een berichtje in uw brievenbus. Als het niet lukt om de zending bij buren af te leveren, laat de bezorger ook een bericht achter in uw brievenbus. Op dit briefje staat een 'Niet-thuis-code' met deze code kunt u voor een alternatieve bezorging of bezorgdatum kiezen via de website van PostNL.  De volgende werkdag wordt de zending opnieuw bij u aangeboden, tenzij u voor een alternatieve bezorging of bezorgdatum hebt gekozen via de website van PostNL.

Bent u niet thuis wanneer uw bestelling voor de tweede keer wordt afgeleverd, dan kunt u uw bestelling afhalen op een vestiging van PostNL. U kunt de status van uw bestelling altijd bekijken via uw account.

Als u een bericht van PostNL in de brievenbus hebt ontvangen omdat uw bestelling niet afgeleverd kon worden, dan vind u op de achterzijde een instructie om iemand het pakket op te laten halen.
4 Retourneren
4.1 Wat is de zichttermijn van mijn bestelling?

Voor al uw bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen.

Bent u niet tevreden met het artikel, dan kunt u het retourneren. Dit geldt ook voor actie artikelen en artikelen uit de opruiming. U kunt het artikel retourneren:

  • binnen de zichttermijn van 14 dagen
  • als het artikel compleet is
  • ongebruikt
  • in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking.

Kijk bij “Wat moet ik doen om producten te retourneren?” voor meer informatie.

4.2 Mijn bestelling is kapot / incompleet aangekomen
In sommige gevallen kan het voorkomen dat uw bestelling niet juist aankomt. U dient de schade binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw bestelling te melden bij onze klantenservice. Wij zullen dan ons best doen om tot een passende oplossing te komen. In de meeste gevallen zult u uw bestelling retour kunnen zenden en dan zullen wij de gerepareerde of nieuwe producten zo snel mogelijk kosteloos naar u retour sturen. Hoe u dit moet doen kunt  lezen bij “Wat moet ik doen om producten te retourneren?”
4.3 Ik wil graag ruilen
Als u het product dat u hebt ontvangen wilt ruilen dan is dit mogelijk. U kunt contact opnemen met de klantenservice en uw product retour sturen. U draagt zelf de kosten voor uw retourzending.
Wij zullen dan zo snel mogelijk het juiste product kostenloos naar u opsturen. 
U kunt bij “Wat moet ik doen om producten te retourneren?” vinden hoe u dit moet doen.
4.4 Binnen hoeveel dagen kan ik iets terug sturen?
U kunt binnen 14 dagen uw product(en) retour sturen. U draagt zelf de kosten voor deze retourzending.
Wij zullen in dit geval binnen dertig dagen het aankoopbedrag exclussief verzendkosten op uw rekening terugstorten. Hoe u dit moet doen kunt u lezen bij “Wat moet ik doen om producten te retourneren?”
4.5 Wat moet ik doen om producten te retourneren?
Zoals aangegeven in de algemene voorwaarden, heeft u het recht uw bestelling te herroepen tot 14 dagen na de dag van ontvangst van onze producten. Hieronder wordt uitgewerkt hoe het herroepingproces bij DRD Pets verloopt en welke randvoorwaarden hiervoor gelden.

Om van uw herroepingrecht gebruik te maken, dient u de volgende stappen te doorlopen:
  • Stuur een e-mail naar info@drdknaagdierwinkel.nl met uw retouraanvraag.
  • Vermeld uw ordernummer in de e-mail, anders kunnen wij uw retouraanvraag niet in behandeling nemen.
  • U vult het retourformulier volledig in, welke u vervolgens bij de retourzending in de doos sluit. 

De retour gezonden producten dienen redelijkerwijs mogelijk onbeschadigd, schoon en zonder gebruikssporen op de oorspronkelijke wijze verpakt in onbeschadigde verpakking en compleet met onder andere de bijgeleverde documentatie, accessoires e.d. te worden geretourneerd. Indien retour gezonden producten niet voldoen aan deze eisen, dan kan DRD Pets hetzij een redelijke vergoeding in mindering brengen op het terug te betalen bedrag voor het weer verkoop geschikt maken van het retour gezonden product (herverpakken, aanvullen met ontbrekende onderdelen).

Indien u de bovenstaande instructies hebt opgevolgd, dan zullen wij zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen na de correcte ontvangst van de teruggezonden goederen de betreffende door u betaalde bedragen aan u terugstorten. Hiervoor dient u bij de retourzending uw bank- of girorekeningnummer en de naam van de rekeninghouder te vermelden. Terugbetaling van het aankoopbedrag zal inclusief de verzendkosten van de heenzending zijn.

4.6 Hoe snel wordt mijn geld teruggestort?
Mocht er na de verwerking van uw retourzending een tegoed ontstaan, dan ontvangt u hierover bericht en streven wij ernaar het bedrag binnen 14 dagen terug te storten op uw rekening.
4.7 Wat is het retour adres?
DRD Pet Supplies
Zeppelingstraat 11h
7903BR Hoogeveen
Neem contact op
* Verplichte velden